BİGEP KAPSAMINDA KUKLA ATÖLYESİ

Çocuklarla etkileşimli kitap okuma tekniği ile  gün içindeki günlük eğitim akışı ile bağdaştırarak kitabın detaylı incelenmesine olanak sağlandı. Çocukların merakını canlı tutularak düşünme ve sorgulama yeteneklerini olumlu yönde destleklendi. Kitabın teması çerçevesinde fen, sanat, oyun etkinlikleri ile bütünleştirme sağlandı. Etkinlik adına önce planlama yapıldı. Bir ay boyunca okunacak kitaplar belirlendi. Öğretmenlerle iletişime geçilip önce bilgi verildi sonra okuyacakları kitaplarla ilgili bilgi alışverişinde bulunuldu. Kitabın teması çerçevesinde  fikir alışverişinde bulunuldu. O gün okunan kitap ; sanat, oyun ve fen etkinlikleri ile bütünleştirildi. Böylelikle verimli bir zaman dilimi geçirmiş oldular.


Çocuklarla etkileşimli kitap okuma tekniği ile  gün içindeki günlük eğitim akışı ile bağdaştırarak kitabın detaylı incelenmesine olanak sağlandı. Çocukların merakını canlı tutularak düşünme ve sorgulama yeteneklerini olumlu yönde destleklendi. Kitabın teması çerçevesinde fen, sanat, oyun etkinlikleri ile bütünleştirme sağlandı. Etkinlik adına önce planlama yapıldı. Bir ay boyunca okunacak kitaplar belirlendi. Öğretmenlerle iletişime geçilip önce bilgi verildi sonra okuyacakları kitaplarla ilgili bilgi alışverişinde bulunuldu. Kitabın teması çerçevesinde  fikir alışverişinde bulunuldu. O gün okunan kitap ; sanat, oyun ve fen etkinlikleri ile bütünleştirildi. Böylelikle verimli bir zaman dilimi geçirmiş oldular.29-02-202429-02-202429-02-2024



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi